Diagnostic préalablement à l’aménagement d’un court de tennis à Jumel, sur 1,5 hectares (Amandine Dubois, 2016)

Un enclos fossoyé quadrangulaire se développe hors emprise, au sud de la parcelle diagnostiquée. Le comblement d’un des fossés a livré de la faune, des fragments de tuiles et des tessons de céramique en pâte claire du Haut-Empire. Des structures non datées (fosses, trous de poteau) ont également été découvertes sur l’ensemble du terrain diagnostiqué. Source : rapport de diagnostic.

Warner Castillo (dimanche, 22 janvier 2017 18:51)

When someone writes an piece of writing he/she retains the thought of a user in his/her mind that how a user can understand it. So that's why this piece of writing is amazing. Thanks!

Kelsie Hermanson (mardi, 24 janvier 2017 17:22)

Thank you for the auspicious writeup. It in truth used to be a amusement account it. Look complex to more added agreeable from you! By the way, how can we communicate?

Anna Groover (mardi, 31 janvier 2017 19:01)

Hey there would you mind letting me know which hosting company you're utilizing? I've loaded your blog in 3 different browsers and I must say this blog loads a lot faster then most. Can you suggest a good internet hosting provider at a honest price? Thank you, I appreciate it!

Conférence dédicace

Grecs et Libyens en Cyrénaïque dans l’Antiquité